Ofte stillede spørgsmål

Bestilling og levering

Q: Hvornår kan jeg forvente min ordre?

Svar: Den gennemsnitlige leveringstid er 1-8 dage. Vores produkter sendes til dig direkte fra leverandøren. Denne unikke forretningsmodel giver os mulighed for at spare enormt på lager- og transportomkostninger, og vi kan tilbyde produkterne til en lavere pris end konkurrencen og bære forsendelsesomkostningerne. De produkter, der sendes fra vores eget stormagasin, er der inden for 1 til 2 arbejdsdage.

Spørgsmål: Den forventede leveringstid er gået, hvor er min ordre ?!

Svar: I 99% af tilfældene leveres ordrer inden for den forventede leveringstid. Desværre kan det nogle gange ske, at en ordre er forsinket eller mistet i leveringsprocessen. Du kan kontrollere status for din ordre via Track & amp; Spor, der er sendt via e-mail.

Har du ikke modtaget noget 3 dage efter den forventede leveringstid? Kontakt os venligst (info@nancyhomestore.dk).

Spørgsmål: Jeg mangler et antal produkter i min ordre, hvordan er det muligt?

Svar: Da vi arbejder med forskellige leverandører, er det muligt, at produkterne sendes separat. Hvis der mangler varer i din ordre, modtager du dem normalt efter 1-2 dage.

Vi beklager ulejligheden.

Q: Hvad er forsendelsesomkostningerne?

Svar: Vi tager os af forsendelsesomkostningerne ved ordren. *

Spørgsmål: Indeholder priserne på vores websted moms?

Svar: Alle nævnte priser inkluderer moms.

Udveksle og returnere

Spørgsmål: Jeg er ikke tilfreds med min ordre, kan jeg returnere den?

Svar: Ja. Du kan returnere enhver ordre til os inden for 14 dage uden at give nogen grund.

Spørgsmål: Jeg vil returnere en vare, hvad skal jeg gøre?

Svar: Hvis du ikke er tilfreds med din ordre, kan du bytte eller returnere den inden for 14 dage efter modtagelse. Produkter skal returneres i deres oprindelige tilstand og med tags og etiketter. Produktet må ikke indeholde spor af brug.

En returforsendelse skal altid forsynes med et spor & amp; Spor kode. Afsenderen er altid ansvarlig for forsendelsen.

Når vi har modtaget varerne returneret af dig, vil vi sikre, at købsbeløbet krediteres din konto inden for 1-3 arbejdsdage.

& gt; & gt; Klik her for at downloade en returformular & lt; & lt;

Spor & amp; Spor

Spørgsmål: Hvor kan jeg finde mit spor & amp; Sporekode?

Svar: Så snart ordren er forberedt, modtager du en Track & amp; Spor kode via e-mail.

Spørgsmål: Sporet & amp; Sporingskode angiver ingen oplysninger, hvordan er det muligt?

Svar: Fra det øjeblik din pakke er ankommet til postordreselskabet, Track & amp; Der findes sporingsoplysninger. Bemærk, at der kan være en vis forsinkelse.

Klager

Spørgsmål: Hvordan rapporterer jeg en klage?

Svar: Hvis du har afgivet en ordre hos os og på trods af vores forholdsregler stadig har en klage eller en mangel, som du gerne vil rapportere til os, kan du nemt gøre det ved at sende en e-mail til: info @ nancyhomestore .dk. Du kan rapportere klager om ethvert emne, uanset om det vedrører vores produkter eller vores tjenester, enhver klage er velkommen. Du modtager et materielt svar fra os inden for 5 arbejdsdage efter modtagelsen af ​​din klage.

Hvis du ikke er enig i løsningen, eller hvis vi ikke kan løse det sammen? Derefter kan du indsende din klage til tvistesudvalget via den europæiske ODR-platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Spørgsmål: Hvad skal jeg angive med klagen?

Svar: Disse punkter er nødvendige for at nævne sammen med din klage:

  • Dit ordrenummer
  • På hvilke møbler problemet opstod
  • En klar problembeskrivelse
  • Stedet på artiklen
  • Medtag fotos, hvor det er muligt (hoved, detaljer og andel).
Filtre
Sort
display