Bestilling og levering

Bestil via webshoppen

Hvis du allerede ved præcis, hvad du vil, kan du nemt bestille dine yndlingsprodukter i vores webshop. Dette kan gøres i tre enkle trin:

1. Vælg varen i den ønskede farve og / eller størrelse, og læg den i indkøbskurven.
2. Færdig med shopping? Gå derefter til din indkøbskurv og klik på 'checkout'.
3. Er du allerede Nancy HomeStore-kunde? Log derefter ind med dine oplysninger og betal.

Du kan derefter betale for din ordre via Visa, Mastercard. Hele ordren skal betales. Ordren er modtaget af os, når du modtager en meddelelse om, at ordren er afsendt. Du har også modtaget en bekræftelses-e-mail.

Har du brug for hjælp til at placere din online ordre? Ring straks til en specialist: 010-3138639, eller send dine ønsker pr. Mail til info@nancyhomestore.dk.

Forsendelsesomkostninger

Mange af vores konkurrenter opkræver et forsendelsesgebyr. Næsten alle vores forsendelsesmuligheder er gratis for alle ordrer til enhver destination i Holland og Belgien.

Vi har muligheden for at få den leveret forsikret, og du betaler € 4,95 pr. ordre.

Levering & amp; Behandlingstider

Efter bestilling sender vi dine produkter inden for 1 til 3 hverdage. Dette kan tage længere tid på større produkter som sofaer eller senge, dette vil blive specifikt angivet i produktbeskrivelsen. Da Nancy HomeStore har mange forskellige partnere, kan leveringstiden variere. Leveringstiden kan tage mellem 1 og 8 arbejdsdage, leveret med DPD, DHL, PostNL eller Bpost. Hvis produktet falder uden for standard leveringstid, vil dette blive angivet i beskrivelsen.

Send opdateringer og alarmer

Kommunikation er meget vigtig - vi holder dig informeret via e-mail-meddelelser under hele forsendelsesprocessen. Når din ordre er afsendt, modtager du en e-mail med sporingsnummeret på din pakke. Dette nummer kan bruges til at spore forsendelsen med det leveringsfirma, der er nævnt i e-mailen.

Hvad gør transportøren, hvis kunden ikke er hjemme?

Varen tilbydes igen, leveres til naboerne eller efterlades på et afhentningssted. Dette afhænger af postfirmaet, der leverer det. De efterlader altid en note, og hvis de glemmer dette, kan du se det via sporet & amp; spor. Hvis begge muligheder ikke virker, bedes du kontakte os på: 085 1300 477

Filtre
Sort
display